Waktu Solat

Saturday, November 29, 2008

Mangsa Banjir di SK Marang

Dari 27hb November sehingga sekarang, hujan dan ribut petir tidak henti-henti di Marang. Penduduk sekitar Kg Paya dan Kg Kijing, Marang adalah antara mangsa-mangsa yang mengalami banjir dan terpaksa ditempatkan di sekolah ini buat sementara waktu.
Keseluruhan mangsa banjjir di Daerah Marang tahun ini lebih kurang 300 orang
SK Marang adalah antara 4 lokasi yang telah ditetapkan untuk menempatkan mangsa banjir sekitar Daerah Marang.

5 comments:

Obie said...

assamualaikum.

salam takziah untuk mangsa2 banjir di Marang.

saya tak sangka rupenya SKM ade blog.
FYI, saya ni x-skm thn 1994 masa darjah 3.

waah, masih ade lagi wajah2 lama skm.
antara Guru2 yg saya masih ingat.

1. cikgu Zaharah
2. cikgu sinawati
3. cikgu Fazli
4. cikgu Asmalia
5. Pak Ismail
6. Cikgu Muhammad Awang
7. Cikgu Rosli

tdk kisah samaada baru atau lama , jasa2mu tetap kukenang.

wassalam.

ICTSKM said...

Walaikumussalam..

Terima kasih kerama masih ingat lagi guru-guru disini, walaupun saya blm lagi bkhidmat tika saudara bsekolah dulu.

Anonymous said...

Salam..........

tahniah buat t-cher jasleen n guru2 yang terlibat dalam menjayakan blog yg hebat ini... saya bekas murid skm thun 2008-6 amanah.

saya ingin mengucapkan selamat maju jaya buat skm.semoga dapat menjadi sekolah yng cemerlang,gemilang,dan terbilang pd masa akan datang.... insyaallah.

saya juga ingin mengucapakan ribuan terima kasih kpd semua guru kerana mendidik saya sehingga ke hari ini.... terutamanya buat
1. CIKGU ZAHANI( MOGA2 C-HAT SELALU)
2. CIKGU NAZURA (SEMYUM SOKMO)
3. T-CHER ISYA ( ALWAYS BEING CHEERFUL)
4. T-CHER DEWI
5. SIR FAZLI
6. SIR HUZAIRUL
7. t-cher jaslen n cikgu shaari( kiss for the cute Mia )

n ramai lagi.......

NUR ANIQAH said...

MAAFKAN SAYA...............

ANONYMOUS IS ( NUR ANIQAH BT MOHD 2009)

Humaira' said...

Assalamualaikum,untuk warga SKM.

Saya merupakan bekas pelajar SKMarang tahun 1996-2001,sewaktu darjah 1 hingga darjah 6.Ibu saya,Puan Rokiah Binti Ibrahim/dulu Koming merupakan guru di SKM dan beliau sekarang sudah bersara.Banyak kenangan manis sewaktu saya di sekolah rendah dahulul.Tahniah buat cikgu Jasleen dan warga ICT kerana telah menjayakan blog ini.

Alhamdulillah,saya sudah pun di menara Gading dan bakal menggengam segulung ijazah tahun depan.

Terima Kasih Cikgu-cikgu SKMarang(1996-2001) yang telah mendidik saya.Jasamu dikenang selamanya.

Antara cikgu yang masih saya ingat:

1) cikgu hasnah mohd zain
2) teacher heshahidayati
3) ustazah watabaiah
4) cikgu hidayati ismail
5) ustazah ros anita ( kawan baik mak saya)
6) teacher zaimah
7) cikgu sinawati jusoh
8) ustaz wan ali
9) cikgu faizu ab rahman
10) cikgu mohd fazli othman
11) cikgu fazli wahab
12) cikgu rosli mohd amin
13) ustazah zaharani mokhtar
14) cikgu saudah
15) cikgu azmi ab ghani
16) ustaz mohd hatta che man
17) teacher husna rahmat
18) cikgu jasleen mohd razali
19) cikgu ros al shaary
20) cikgu zaharah

cikgu2 ini yang telah mendidik saya.terima kasih cikgu! dan kepada guru2 yang saya ter miss,maafkan saya,kerana seorang manusia,pasti ade kekhilafan dalam mengingat.