Waktu Solat

Tuesday, January 12, 2010

SKM New Look 2010

3 comments:

Anonymous said...

tcher...
nati kc gmba besaaaa punyyerrr...
oke ? huhu ;)

btw skm smkin advaced !
got its own blog !

huhuuuu
go sk marang !

latifah arissa said...

hai teacher jasleen...nie latifah bdk sk mrng thun 2009...sekarng sya blajar kat seri puteri,cyberjaya...berkat cikgu2 saya dulu termasuk teacher saya berjaya masuk ke sini..tapi sayang sya tak boleh nak tengk bangunan baru kat skm...rindu sngt kat teacher dan semua cikgu kat sana...saya nak mnta maaf kalau saya ada terkasar bahasa,tersilap bicara dgn teacher dan semua cikgu...akhir kata doakan saya berjaya di sini..semoga saya dapat menjadi wakil sk marang yang berjaya di sini..saya akan buktikan sk marang boleh...insyallah..koir biar menang peringkat negeri berturut-turut...good luck cikgu sha"ary...assalamualaikum...

ICTSKM said...

Alhamdulillah.. latifah dapat sambng bljr di sekolah yang amat baik. Terima kasih atas ucapan itu. Teacher doakan latifah akan terus maju jaya